هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
تماس با ما
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال پیام یا تماس تلفنی با بازار آزاد، بخش پرسشهای متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما از طریق تیکت در ارتباط باشید.
ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکت-
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وب سایت روی گزینه "ورود به حساب کاربری" کلیک کنید. سپس قسمت عضویت را تحت عنوان مشتری تکمیل کنید.
-
برای خرید از رهافرد، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، قبل از خرید میبایست ثبت نام کنید البته در حین تکمیل سفارش هم می توانید اینکار را انجام دهید.
-
چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
می توانید از حساب کاربری خود، قسمت سفارش ها فاکتور هر سفارش را مشاهده کنید.
-
آیا تعداد خرید از یک کالا در دیجیکالا محدودیتی دارد؟
بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید.
-
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟
پرداخت تنها به صورت آنلاین و از طریق درگاه معتبر بانک امکان پذیر می باشد. البته در نظر داشته باشید که کالاهایی که قیمت آن ها درج نشده است و عبارت "تماس بگیرید" به جای آن قرار دارد نیازمند هماهنگی با پشتیبانی سایت برای پرداخت می باشد
-
میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد
-
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
می توانید از حساب کاربری خود، قسمت سفارش ها، سفارش های خود را پیگیری نمایید. البته هرگونه تغییر در فرایند ثبت سفارش از طریق SMS به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
-
چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما می توانید از قسمت رویه های بازگرداندن کالا ابتدا شرایط را مطالعه و در صورت نیاز با پشتیبانی تماس حاصل کنید.
-
استفاده از کد تخفیف چه محدودیت هایی دارد؟
شما فقط از هر کد تخفیف یکبار می توایند استفاده کنید. در هر سفارش فقط یک کد تخفیف می توانید استفاده کنید. پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود. در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.